Kim jesteśmy?

Cresyn to jeden z najstarszych producentów słuchawek na świecie. Firma swoje istnienie rozpoczęła od produkcji igieł gramofonowych. Wkrótce jednak  skupiła się na słuchawkach, oferując głownie serwis ODM/OEM dla dużych producentów takich jak: Apple, Iriver, Panasonic, Samsung, Toshiba, LG, JVC, Denon,Aiwa, Audio-Technica, Motorola , Sagem, Sony,  NEC, Sharp, Blackberry, HP, Pantech i wielu innych. Od 25 lat firma oferuje produkty pod swoją marką – Cresyn (rynek masowy) oraz Phiaton (rynek HI-End). Na całym świecie zatrudnia 15,300 ludzi. Produkty sa dopracowane i oferują świetny stosunek ceny do jakości. Jednocześnie projektanci z Cresyn proponują klientom ciekawy i nowoczesny design. Producent posiada wszystkie możliwe certyfikaty jakości: TL9000, ISO 9001:2000, ISO 14001:2004

„LUDZIE, KTÓRZY OCZEKUJĄ NADZWYCZAJNEGO WYBIERAJĄ PHIATON”

Phiaton na nowo definiuje wrażenia słuchowe dla miłośników muzyki na całym świecie. Dzięki innowacjom, ciągłym badaniom oraz rozwojowi i udoskonalaniu nowych technologii Phiaton produkuje wysokiej klasy urządzenia audio, które łączą wyjątkowe, autentyczne odtwarzanie dźwięku ze stylowym wyglądem i luksusowym komfortem.

Każdy produkt Phiaton łączy nowoczesną technologię i elegancki design. Najwyższej jakości materiały i znakomita jakość wykonania, oparte na dziesięcioleciach know-how, zapewniają wytrzymałość oraz mocną dynamikę dźwięku. Powstały z rąk firmy głęboko zakorzenionej w branży audio, z warsztatem, który obejmuje ponad pół wieku wiedzy, Phiaton stanowi znaczący krok naprzód w zakresie dokładności dźwięku, przejrzystości, neutralizacji otoczenia i inspirującego projektu. Phiaton Corporation jest częścią Cresyn Co., Ltd., jednej z najbardziej szanowanych firm z branży elektroniki użytkowej oraz jednego z największych na świecie producentów produktów i komponentów elektronicznych, obecnie obsługującego sześć zakładów produkcyjnych na całym świecie.

Cresyn został po raz pierwszy uruchomiony w 1959 roku jako producent igieł gramofonowych – Daehan Phonograph Needle Factory. Filozofia Cresyn, która koncentruje się na innowacji, jakości i konkurencyjności poprzez tworzenie wartości dla klientów, jest mocno osadzona w Phiaton. Niezależnie od tego, czy używasz słuchawek nausznych, czy dokanałowych, docenisz niezwykłą wydajność. Świat słucha z Phiaton!

MISJA MARKI

Aby zapewnić niezrównane wrażenia słuchowe, stale wprowadzając innowacje i udoskonalając naszą doskonałą jakość dźwięku, wiodącą technologię i inspirującą estetykę produktu.

ZNACZENIE PHIATON

W starożytnej Grecji litera „PHI” symbolizowała „złoty stosunek„, elegancką matematyczną koncepcję, która od dawna fascynowała wielkich myślicieli, ponieważ reprezentuje symetrię formy, która jest zarówno zrównoważona strukturalnie, jak i estetycznie przyjemna dla zmysłów.

Złoty stosunek zainspirował dzieła w matematyce Fibonacciego, architekturę Leonarda da Vinci i kompozycje muzyczne Debussy’egoZastosowanie „PHI” w Phiaton definiuje przyjemne wrażenia słuchowe, które są możliwe dzięki profesjonalnie zaprojektowanej technologii audio.
TON” jest używany w wielu kontekstach, ale w Phiaton ma podwójne znaczenie. Jego inspiracja pochodzi zarówno z angielskiego tonu słownego, odnoszącego się do charakteru i jakości dźwięku, jak i od francuskiego użycia tonów do modnego stylu. Gdy już doświadczysz Phiatona, z pewnością pochwalisz naszą markę za fenomenalną jakość dźwięku i design.

SYMBOL MARKI

Logo Phiaton przedstawia wizję firmy jako zaawansowanej globalnej marki, zapewniającej czyste, harmonijne brzmienie. Dziesięć znaków, po pięć z każdej strony, przedstawia piękną melodię w idealnej równowadze. Kształt skrzydła oznacza Phiatona, który gra na całym świecie.